Sunday 27 August 2017

Forex Podcasts 2013


Trading Lifestyle Podcast: Trading Heroes Forex Trading Blog Pro Trader Intervjuer Explicit EP26 Greg McLeod: Scalping Forex, En Huvudsaklig Yahoo Handel Och Hans Stora Varför Det finns daghandlare och då finns det scalpers. Om du trots dagens trading är hård, kan scalping vara ännu hårdare. Eller är det I det här avsnittet sätter jag mig ner med framgångsrik scalper Greg McLeod och lär mig hur han började, Explicit EP24 Joel Kruger: Investeringsbanker Vänd Pro Forex Trader Det finns något om handel som lockar vissa typer av människor. Eftersom du är här är du förmodligen en av dessa personer. Joel var hooked på handel efter att ha sett ett handelsgolv och även om hans resa till professionell handel tog några intressen. Explicit EP22 Andrew Mitchems Odd resa till att bli en framgångsrik Forex Trader Om du kände Andrew Mitchem innan han blev en framgångsrik Forex-handlare, skulle du aldrig ha gissat att han skulle bli en. Detta beror på att han hade en av de mest osannolika tidigare yrkena. Allt detta och varför handlare har de bästa semestern. Explicit EP18 Hur Reynaldo Soriano gör en levande handel 1 timme en dag I det här avsnittet hade jag nöjet att prata med Reynaldo Soriano, en professionell näringsidkare som ursprungligen kommer från Australien, men bor nu i San Francisco Bay Area. Han delar många personliga erfarenheter och hur han kom tillbaka från en stor förlust till t. Explicit EP17 Bank Återförsäljare Turned Independent Trader Walter Vannelli delar sin erfarenhet Detta avsnitt av Trading Lifestyle Podcast presenterar Walter Vannelli. Han är en oberoende Forex från Italien. En intressant sak om Walters handelsbakgrund är att han brukade vara en återförsäljare vid en bank. Explicit EP16 Hur anpassad programmering kan hjälpa nästan alla näringsidkare med Shaun Overton Shaun Overton är en Metatrader och Ninja Trader programmerare och har en av de bästa Forex-relaterade YouTube-kanalerna (enligt min mening). Jag sätter mig ner för att prata med honom och ta reda på hur nästan alla Forex-handlare kan dra nytta av automatisering. Explicit EP15-handel för en levande riskerar bara 8 till 12 pips per handel: Kim Krompass Är det verkligen möjligt att bara riskera 8 till 12 pips per handel och handel för levande Detta är faktiskt ganska vanligt för Kim Krompass. Hon är en av de enda handlare som jag pratade med det var faktiskt framgångsrikt från början. Explicit EP6 Hur Colin Jessup gick från Warehouse Worker till Professional Forex Trader och Snabbare Fund Manager Välkommen till denna månads episod av The Trading Lifestyle Podcast. I det här avsnittet satte jag mig ner med Colin Jessup och fick reda på exakt hur han gick från att arbeta i ett lager till Forex Trading. Men det är inte allt, Explicit EP4 Adam Jowett om att inte ha en mentor, slå cancer och handla för en levande episod av The Trading Lifestyle Podcast i månaden presenterar Adam Jowett, en heltidspraktiker från Sydney, Australien. Att handla ut ur hans garage, Adam kanske inte är vad du ser en proffsörare ut att vara, Explicit EP3 Ex-Olympian Chris Lori och hur sporten tillämpas på Forex Trading På denna episod av Trading Lifestyle Podcast är jag glad att ha Professional Trader , Fondförvaltare, handelsmentor och före detta olympiska, Chris Lori. Jag förstår precis hur han började i handel, vad har bidragit till hans framgång och den. Explicit EP2 Full-Time Trader Intervju: Jessica Peletier, AKA Rogue Traderette Hej Traderstoday, Jag är stolt över att presentera nästa intervju i min serie som heter The Trading Lifestyle Podcast. Min första intervju med Pro Trader Haji Warithu gick bra och jag hoppas att du njuter av den här intervjun eftersom det var mycket roligt. Dripping med värde Bästa podcast någonsin Jag får insikter, motivation, idéer och verkligen omsättbar information baserad på hur användbar informationen den är. Inte handlingsbar som i plockar, men omsättbar som i saker jag kan undersöka för att förstå och hjälpa till att göra min handel bättre. Det är coolt att höra värden bli bättre och bättre i att intervjua sitt folk också. Denna podcast blir bara bättre och bättre Jag ser fram emot att lyssna på den varje vecka och har redan lyssnat på några av dem 3-4 gånger och hörs något nytt nästan varje gång Tack så mycket för att ha en sådan användbar podcast och inte Skamlöst pluggar dina egna produkter eller agenda :-) fem stjärnor till glömska Stort arbete Kanske intervjun - aren behöver lite träning eller erfarenhet, men gästerna är fantastiska och informationen finns inte någon annanstans. Dess råa, jordnära, nitty gritty handelsrådgivning. Mycket riktiga saker Bra podcastGet Stitcher App Få Stitcher App Vi skickade dig en länk Få Stitcher App Få Stitcher App Vi skickade dig en länk Power Trading Radio - En Traders Perspektiv på Investering i Aktier, Futures, Forex, Options Podcast Betygsätt 5 Av 5 av kirkmountain från Stor marknadsinformation från olika gäster Merlin gör ett utmärkt jobb med att hosta den här podcasten och hålla sakerna optimala. Showen täcker många olika marknader och brukar fokusera på ett visst handelsinstrument (alternativ, valutor osv.) På vissa dagar i veckan. De gör också ett bra jobb att svara på lyssnarefrågor och täcka lyssnarens kommentarer. Datum publicerad: 2013-09-11 y2017, m3, d7, h2 bvseobulk, prodbvrr, vnbulk1.0.0 cp1, bvpage1 cohasreviews, tv0, tr1 locenUS, sid16816, prod, sortSortEntry (orderRELEVANCE, directionDESCENDING) clientNamestitcher bvseosdk, psdk, 3.2.0 CLOUD, getReviews, 51.26ms RESULTAT, PRODUKT Ström det senaste inom nyheter, sport, talk och underhållningsradio var som helst, på begäran. Stitcher är det enklaste sättet att upptäcka det bästa av över 65 000 radioprogram, live radiostationer och podcasts. Få gratis app nu tillgänglig för iPhone, iPad, Android, Kindle Fire copy Stitcher 2014, allt innehåll är upphovsrätt till sina ägare. Radio podcastsThread: Forex podcasts Forex podcasts Hej där, ledsen om det här är upplagt i felaktigt område, men Ive ville vilja hitta några podcaster på forex för att lyssna på när jag går till jobbet, är det bara problemet jag kan inte tycka att hitta någon, Jag har kommit över en som kallas The traders podcast av Rob Booker, men har hört att han bara är en marknadsförare som försöker sälja saker, är det sant. Om någon känner till några anständiga Forex podcasts eller podcasts på börsen, kan du vara snäll nog att Låt mig veta var jag kan hitta dem XD Tack så mycket FX-Men Hedersmedlem Bli medlem Mar 2013 Plats Niagara Falls Kanada Inlägg 1.577 Jag kan hitta dem XD Tack alotQUOTE Här är 2 saker du kan försöka. XE-marknaderna har några bra webinare ett par gånger i veckan. Inte säker på om du måste ha ett demokonto eller bara vara på sin adresslista. De är fria och fann dem till hjälp. Den andra är utube. Om du letar efter ett visst ämne eller till och med allmänna valutor, exempel, hur man ritar en trend. Sök det och när du får en lista, gå in i filter och klicka på mer än 20 minuter så får du en timme videor du kan titta på Anslutningsdatum Dec 2012 Inlägg 11 Tack många, är de saker jag kan lyssna på eller skulle jag ha Att titta på som jag bara kan lyssna på jobbet, jag har definitivt en bläddra på youtube för att se om det finns något jag kan ladda ner. Anmälningsdatum Dec 2012 Inlägg 11 Det är svårt att hitta en aktuell podcast, snarare än en video. Support Oracle Administrator FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Okt 2006 Inlägg 1.055 Det är svårt att hitta en faktisk podcast, snarare än en video. Heres a quick Google Sök tips för dig. Sök efter följande: Du kan självklart ändra texten i citat till vad du vill ha. Jag tror att det kommer att komma igång i rätt riktning. Om du har en Android - eller iOS-enhet, citerar du också en app för thatquot. Kontrollera en eller båda av dessa: 1. Podcasts från Apple 2. Google spelar BeyondPod P. S. - Denna tråd flyttas till Verktygssektionen Anslutningsdatum Dec 2012 Inlägg 11 Tack så mycket Ive hittade faktiskt några saker jag kan ladda ner på google nu. Jag har överskridanden redan men jag har funnit att de flesta podcasts om Forex på det är flera år gamla, inte säker på om de fortfarande är bra att använda eller lite föråldrade. Skål pipstradamus. Anmälningsdatum Dec 2012 Inlägg 11 Om någon annan känner till några anständiga podcaster, låt mig veta, eftersom jag fortfarande inte har kommit över det där många FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Feb 2014 Inlägg 1.489 Jag är inte ansluten till den här kanalen. Bara dela bc är en massiv resurs. Anmälningsdatum Dec 2012 Inlägg 11 skämtar till förslaget, jag har nedladdat några av dem nu. FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Feb 2014 Inlägg 1,489 skrattar till förslaget, iv hämtade några av dem nu. Liknande ämnen av DCtrader i forum Forextown Senaste inlägget: 03-02-2017, 10:56 Genom 4xLover i forum Newbie Island Senaste inlägg: 10-05-2016, 09:30 Genom DiegoG i forum Newbie Island Senaste inlägg: 03- 11-2015, 08:42 Av Vlizzy i forum Nybörjare Senast inlägg: 06-16-2014, 04:55 Genom Vlizzy i forum Forextown Senaste inlägg: 12-16-2013, 05:11 Skicka in tillstånd Alla tider är GMT -4. Klockan är nu 06:29. Lär dig hur man handlar Forex. BabyPips är nybörjarguiden till Forex Trading. Din bästa källa för Forex Education på webben. Copyright 2005-2015 BabyPips LLC. Alla rättigheter förbehållna. QuotChange dina tankar, förändra ditt liv. QuotTrading Mastermind: Professionella Forex Trading Strategies Trading Strategies som fungerar Trading Stars Podcast Episode 1 Under intervjun George Kfoury, en professionell näringsidkare i vårt samhälle, var jag chockad över att lära mig några saker som jag inte hade någon aning om som Öka han har fått. På en gång i vårt samhälle var det vissa människor som var tvungna att handla på 1 minuters tidsram. George var en av de personer som visade total behärskning på 1 minut med vår normala metod men fokuserade uteslutande på 1 minuters tidsram. Några dagar skulle han få 200 PIPS per dag och några dagar under många timmar, skörde han framgångsrikt över 800 PIPS på en dag. Denna typ av handel är fascinerande och väldigt beroendeframkallande, men de som gick ner på den här vägen gjorde det mot min bättre bedömning. Senare, även om George mastrade denna färdighet, berättade han för mig att han inte skulle handla på så sätt igen på grund av den intensiva stressen och pressen samt behovet av konstant fokus i många timmar. En annan person i vår grupp förstörde nästan sitt liv med denna missbruk. Läran jag lärde mig är att det är helt möjligt att behärska denna typ av handel men enligt min mening inte önskvärt. George kom överens och gick tillbaka till medellång tidsramar för de flesta affärer. Vilken otrolig resa hela denna erfarenhet har varit för mig, slutar jag aldrig att lära mig och slutar aldrig att bli förvånad över marknaden och dess potential att skapa inkomst.

No comments:

Post a Comment